<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5676254881735928234\x26blogName\x3dMy+Live.+Love.+Laugh!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://zoeyolivia-nurhayati.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zoeyolivia-nurhayati.blogspot.com/\x26vt\x3d-5538875964932762780', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Wednesday 21 March 2012

♥ Pencarian Final Model FAREEDA 2012

Assalamualaikum! :D 

Tak tahu nak buat apa Sabtu dan Ahad ni?
 Jom lah Ke SACC Mall!


Sedar tak sedar dah setahun berlalu [Link 2011] Pencarian Final Model Fareeda 2012 akan diadakan di SACC Mall Shah Alam pada 25 March ini. Siapakah yang bakal bergelar Ratu Fareeda pada tahun 2012 ni? Siapakah pilihan anda? Siapakah yang layak? Semuanya akan terjawab pada 25 March ini. 

Tempat : SACC Mall, Pusat Bandaraya Shah Alam (sebelah Kompleks PKNS Shah Alam dan Shah Alam Convention Center)
Rakaman : Stesyen TV (akan dimaklumkan nanti untuk keluaran rancangan slot di TV)
Pengacara Majlis : Akhir (Final 25/3/2012) - ZIZAN Raja Lawak
Persembahan : Akhir (Final 25/3/2012) - Penyanyi NASH

Memang tak dinafikan jenama tudung Fareeda sekarang melonjak2 naik pada akhir2 ini. Ini kerana dengan hasil kerja tangan nya yang teliti dan fabriknya yang berkualiti. Membuatkan si pemakai akan merasa selesa dan sentiasa kemas di samping tampak anggun dan berseri dek pemilihan warna dan kontra yang sesuai. 


Pelbagai gaya dan pilihan yang boleh dilakukan oleh si pemakai. Bermacam koleksi juga yang ada. Dengan pattern nya yang cantik, tak hairanlah jika semua koleksi tudung di Fareeda mempunyai nama2 yang indah. Yang penting ia mudah dan ringkas, serta sesuai digayakan ke mana2 majlis. Harga juga berpatutan. 

"Tudung ini bukan sebarang tudung yang banyak dijual di Jalan Tuanku Abdul Rahman Kuala Lumpur atau pasar-pasar malam yang hanya boleh diperoleh dengan harga RM5. Ia adalah tudung siap pakai yang dibuat daripada kain sifon dan lycra yang bermutu tinggi lagi selesa dan sejuk dipakai"
Sadatul Mahiran Rosli - Utusan Malaysia.


"Hanya material terbaik digunakan untuk menghasilkan tudung FAREEDA. Apa yang pasti rata-rata testimonial pelanggan yang memakai tudung FAREEDA berpuas hati dengan rekaan dan pola warna yang selesa serta cantik"

Radzha Md Raieh - Majalah NUR

Testimonial  From Fareeda Website


Apa- apa pun tahniah kepada mereka yang telah layak untuk ke Semi-Final dan Final ye. **Model Fareeda.. Anda Juga Selebriti



**Ummi with Fareeda

**My sister with Fareeda

**My sister  Finalis Fareeda 2011 with Zalia , pemenang model Fareeda Kosmo 2010.


**Me with Fareeda


For me, Fareeda ada keistimewaannya sendiri. :D


3/21/2012 04:15:00 pm

♥ NURHAYATI ;



    Assalamualaikum..
    I'm Nurhayati Abd Malek
    Uhh..
    Well Life is too short to be sad kan.
    So.. Happy lah while U can
    while U still breath. ;)




    ♥ CHILLAX HERE! ♥



    ♥ LETS CLICK! ♥






♥ ME STORY ♥

♥ ANOTHER COOL! ♥

♥ Past




    ♥ BE MY FRIEND AT FaceBook

    Mya Elle

    Create Your Badge