<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5676254881735928234\x26blogName\x3dMy+Live.+Love.+Laugh!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://zoeyolivia-nurhayati.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zoeyolivia-nurhayati.blogspot.com/\x26vt\x3d8457289301212827802', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Saturday, 17 September 2011

♥ Hari indah bersama famili


Oh! Lama betul tak ke zoo Melaka ni. Last sekali sewaktu aku darjah 5. Olehsebab dah lama tak jalan- jalan kat Melaka ni so, kami pun terus ke sana.

Inilah keluarga baru saya! Yang baju merah tu Kak Mai dan yang baju kotak- kotak tu ayah mertua. Yang berdua kecil tu Zaqwan & Azrique. Mereka berdua ni memang selalu ada ke mana saja Kak Mai dan abah pergi. 
Haa.. Ni lah Zaqwan, anak adik Nur Iqa. Comel betul dia kan? Dulu dia kurus betul tapi sejak dua menjak ni dia semakin chubby pulak. Dah lah tu nakal betul! Rasa nak cubit- cubit je pipi dia ni sebab banyak sangat cakap. Tapi umur baru je 3 tahun.. Hihi..

Ni laa perangai si Zaqwan. Suka hati dia je nak buat apa. Hehe.. Dia tau ramai yang tengah nak ambil gambar dia, dia terus posing macam- macam.. Nasib baikla anak kesayangan Kak Mai. :D

Yang ni masa Pak Lang dia ajak naik kuda. Seronok betul dia masa ni. Jealous pun ada. Hihi! Pak Lang dia je la yang selalu layan dia. Memang manja betul dia dengan Pak Lang dia ni. 
Azrique pulak cucu kesayangan abah. Dia kecil je tapi boleh tahan nakal juga. Biasalah kan budak- budak. Kelakar juga bila tengok telatah mereka ni.

Famili Day 2011







9/17/2011 01:16:00 pm

♥ NURHAYATI ;



    Assalamualaikum..
    I'm Nurhayati Abd Malek
    Uhh..
    Well Life is too short to be sad kan.
    So.. Happy lah while U can
    while U still breath. ;)




    ♥ CHILLAX HERE! ♥



    ♥ LETS CLICK! ♥






♥ ME STORY ♥

♥ ANOTHER COOL! ♥

♥ Past




    ♥ BE MY FRIEND AT FaceBook

    Mya Elle

    Create Your Badge