<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5676254881735928234\x26blogName\x3dMy+Live.+Love.+Laugh!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://zoeyolivia-nurhayati.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zoeyolivia-nurhayati.blogspot.com/\x26vt\x3d-5538875964932762780', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Sunday 19 June 2011

♥ Life Always Gorgeous With Go Geous!

  Go Geous! Yup! I know this product from my husband actually.
 At first macam tak percaya je betul ke produk ni memang bagus and i was curious about the ingredients inside the Go Geous's box. Sebab  box dia memang cantik! If we look at the model, of course she's very pretty and gorgeous! But if we take the product is that the result will be gorgeous as the name? 


    So, satu hari aku cuba minum 1 sachet Go Geous. Pada mulanya memang nampak macam tak ada apa- apa effect pun but after 3 days baru nampak perubahannya. Antaranya pada masa tu aku terus demam tapi tak lama pun, dalam 2 hingga 3 hari je. Selepas itu, alhamdulillah aku semakin sihat dan selsema pun cepat hilang. Aku masih teruskan pengambilan Go Geous dan tidak mengambil sebarang pain killer pun memandangkan aku memang banyak alahan dengan pain killer. Lagipun bagiku pain killer boleh merosakkan kidney dalam jangka masa panjang jika diambil secara kerap dan berlebihan.

     Selepas 1 minggu pengambilan Go Geous setiap hari 1 sachet, aku dapat rasa kelainan dari segi tenaga pula. Jika dahulu letih sedikit je aku dah mula macam moody dan rasa nak marah dengan semua orang. But after 1 week I can see that I can control my feeling even my day is not so good dan keyakinan juga semakin bertambah. So, i read the ingredient inside the Go Geous what make me feel the way I felt now. 

     Apa yang difahamkan Go Geous mengandungi 3 bahan MIRACLE yang sangat bagus fungsinya. Antaranya adalah PhytoCellTecTM Molus Domestica (Swiss Apple Stem Cell) , PhytoCellTecTM Solar Vitis (Burgundy region of France Grape Stem Cell) dan CM Glucan (Yeast). 

      Ketiga- tiga bahan ini memang sudah agak lama juga telah dikomersialkan namun ia dikomersialkan dalam bentuk krim muka dan sapuan luar sahaja. Salah satu brand yang mengandungi stem sel tesebut di antaranya adalah Estee Lauder. Mungkin kita pernah dengar krim anti aging dan anti oxidant yang paling berkesan untuk mereka yang ingin menegang dan mencantikkan kembali wajah mereka pada awal usia 30an sehinggalah ke atas. Jadi, inilah krim tersebut! Yang berasaskan stem sel dari tumbuh- tumbuhan dan ternyata ia halal digunakan!
   
       Krim yang berasaskan stem sel dari tumbuh- tumbuhan merupakan yang paling laris di abad ini. Ini kerana stem sel dari tumbuh- tumbuhan berfungsi untuk menggantikan sel yang telah mati dan boleh memperbaharui sel tersebut tanpa mengalami sebarang kesakitan seperti melalui kaedah botox atau pun suntikan collagen dan vitamin C. Namun, apa yang diberitahu krim tersebut dijual pada harga yang sangat tinggi dan hanya boleh membaiki sel- sel pada luaran sahaja.

      Berlainan dengan Go Geous! Ianya membantu membaik pulih sel- sel yang rosak secara dalaman. Selain daripada ketiga- tiga bahan utama itu tadi yang menjadi kegilaan orang ramai pada abad ini diantaranya adalah Rousellot collagen di mana ia dapat menghalang kulit kita dari berkedut dan melembapkan serta mencantikkan  kulit. Ini adalah merupakan kajian daripada Japan dan France. 

       Selain itu Acai beri juga merupakan salah satu bahan yang amat tinggi khasiatnya di dalam Go Geous di mana ia adalah anti oxidant yang sangat tinggi malah ia 10x lebih tinggi kandungan anti oxidant nya dari red grapes! 

        Acai beri juga mempunyai kandungan Omega 3 fatty acid, Omega 6 dan Omega 9. Each of these can lower the so-called bad cholestrole (LDL), and each can maintain our good cholestrole (HDL). Menarikkan? Jadi, bagi sesiapa yang ingin menurunkan kadar kolestrolnya dalam badan. Go Geous adalah jawapan bagi anda! And acai beri also helps improve our overall energy! Kepada mereka yang tak cukup tidur dan kekurangan tenaga pada pagi hari Go Geous adalah penyelesaian terbaik bagi anda. We can rest better and wake up more refreshed in the morning.

       Pine bark extract pula adalah merupakan sejenis pokok dari French maritime pine tree. Walaupun rasanya agak pahit namun ia dikatakan baik untuk kesihatan jantung dan peredaran darah di dalam badan kita.

        Grape seed extract juga merupakan anti oxidant yang terdapat di dalam Go Geous. Selain itu ia juga mampu untuk melindungi plak dari berkumpul di dalam arteri, mempunyai 50x lebih kuat dari Vitamin E, merangsang kecerdasan otak, pertumbuhan rambut, kesihatan kulit dan mata serta ia adalah merupakan anti-inflammatory, anti-bacterial dan anti-viral.

          L-Arginine pula dapat merangsang fungsi immunisasi, mengurangkan risiko sakit jantung, natural alternative Viagra for men and women, meningkatkan muscle, mengurangkan adipose tissue atau lemak dalam badan, merangsang sensitiviti insulin, dan membantu mengurangkan darah tinggi.

          Last but not least adalah Mixed Berries & Red Beet! Ia merupakan kandungan untuk perisa di dalam Go Geous. Memandangkan terdapat extract pine bark yang dikatakan pahit tadi jadi Mixed berries dan Red beet adalah perisa yang terbaik dan sihat bagi menghilangkan rasa pahit extract pine bark. Malah ia juga dapat membantu meninggikan tahap stamina badan, meninggikan tahap elasticity di dalam artei, vein dan kapilari, meninggikan tahap immunisasi badan, meninggikan tahap metabolisme, membantu membuang toxin di dalam badan dan usus, dan mengurangkan keguguran rambut serta merangsang pertumbuhan rambut.

         Memang  sangat menakjubkan kandungan di dalam Go Geous ini lebih- lebih lagi apabila diri sendiri telah nampak banyak perubahan dari segi kesihatan dan kecantikan hanya dengan mengambil 1 minggu produk ini. Alhamdulillah... Terima kasih Go Geous! Kini Go Geous juga telah dipaparkan di ASTRO, TV3 dan TV9.. And For me, Life Always Gorgeous with Go Geous! Harap apa yang dapat dikongsikan pada kali ini dapat memberikan ilmu dan pengetahuan kepada anda semua. Bagi mereka yang ingin mendapatkan produk Go Geous boleh layari laman web www.gocell2u.com atau terus menghubungi 016-9072610 Mohd Naszri, Stokis Daerah Nilai (Penghntaran percuma bagi kawasan Kuala Lumpur).



hayati..



6/19/2011 09:56:00 pm

♥ NURHAYATI ;



    Assalamualaikum..
    I'm Nurhayati Abd Malek
    Uhh..
    Well Life is too short to be sad kan.
    So.. Happy lah while U can
    while U still breath. ;)




    ♥ CHILLAX HERE! ♥



    ♥ LETS CLICK! ♥






♥ ME STORY ♥

♥ ANOTHER COOL! ♥

♥ Past




    ♥ BE MY FRIEND AT FaceBook

    Mya Elle

    Create Your Badge